4TENDERS

З 23 січня змінився процес подачі скарги до АМКУ

З 23 січня змінився процес подачі скарги до АМКУ

23 січня о 20:00 в Prozorro змінився процес подачі скарги до АМКУ в формі електронного документа. 

Тепер постачальникам потрібно вносити через майданчики додаткові дані: 

— заперечення (підстави подання скарги);

— обґрунтування підстав; 

— докази.

Новий процес є першою частиною електронізації процесу оскарження, який здійснює ДП “Прозорро” у співпраці з АМКУ та за підтримки ЄБРР.

Електронізація та перехід до машиночитаних даних дозволить АМКУ швидше обробляти подані скарги і формувати сталу практику оскарження. Крім того, на основі аналізу скарг АМКУ планує повідомляти Міністерство економіки про виявлені проблеми у регулюванні публічних закупівель та пропонувати їхнє вирішення.

Процес подачі скарги, оплати, прийняття до розгляду та винесення рішення АМКУ не змінився. 

Дані мають бути заповнені так, щоб АМКУ міг чітко встановити підстави подання скарги та вимоги користувача.

Поділитися: