4TENDERS

Як Учаснику отримати відомості з Реєстру боржників у справах про банкрутство

Як Учаснику отримати відомості про перебування у процедурах банкрутства (неплатоспроможності) з Реєстру боржників у справах про банкрутство

Готуємо запит

Для того, аби отримати Учаснику відомості необхідно направити запит Міністерству юстиції України, та вказати в ньому такі відомості:

1.інформацію про запитувача:

−найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб); 

−прізвище, ім’я та по батькові (за наявності) (для фізичних осіб); 

−прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);

−повна адреса місцезнаходження (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) / місця проживання (перебування) (для фізичних осіб); 

2.інформація про суб’єкта, щодо якого запитується інформація:

−найменування і код згідно з ЄДРПОУ (для юридичних осіб); 

−прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта у формі книжечки / номер паспорта у формі картки (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті) (для фізичних осіб); 

−прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дата і номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань про проведення державної реєстрації (для фізичних осіб – підприємців);

−повна адреса місцезнаходження; 

3. у запиті вказуються підстави для отримання відомостей з Реєстру боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність) та обґрунтування необхідності в оперативному отриманні таких відомостей; 

4. запит повинен містити особистий підпис запитувача (власноруч у разі направлення письмового запиту або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису при поданні електронного запиту/направлення запиту засобами електронної пошти).

Запит можна направляти як у письмовому вигляді, так і в електронному. Ми рекомендуємо направляти запит в електронному вигляді, це значно пришвидшить процес отримання відповіді від Міністерства юстиції України.

Зразок запиту — Завантажити 

Куди направляємо запит

Запит необхідно направляти до міжрегіонального управління Міністерства юстиції України (за місцезнаходженням суб’єкта, щодо якого запитується інформація) на його офіційну електронну адресу.

Перелік міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції України

Підписуємо запит

Запит повинен містити особистий підпис запитувача (власноруч у разі направлення письмового запиту або із застосуванням кваліфікованого електронного підпису при поданні електронного запиту).
Ми наводимо приклад направлення саме електронного запиту. Тож, далі покажемо, як такий запит необхідно підписати із застосуванням кваліфікованого електронного підпису. Зробити це просто – достатньо виконати кілька простих дій.
 
Нагадуємо, що перед тим як підписати запит. Його потрібно конвертувати з формату .doc(.docx) у формат PDF.
 
Крок 1. Зайдіть на веб-сайт Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням: czo.gov.ua
 
Крок 2. У шапці сайту перейдіть в розділ «Довірчі послуги» та оберіть функцію «Підписати документ».
 

Крок 3. На відкритій сторінці системи вам буде запропоновано вибрати спосіб підпису протоколу. Обираємо опцію підпису файлу за допомогою електронного підпису.

Крок 4. На відкритій сторінці вам буде потрібно накласти свій кваліфікований електронний підпис (КЕП).

Крок 5. Після накладення КЕП на сторінці з’являться ваші дані як уповноваженої особи, які були зчитані з електронного підпису. Переконайтеся у їх актуальності та перейдіть до наступного кроку.
 
Крок 6. Далі система запропонує вам обрати формат, за допомогою якого буде підписано ваш документ. Ви можете обрати будь-який із запропонованих, або залишити той, що підтягнувся автоматично. Система рекомендує залишити формат ASIC-E. Натисніть клавішу «Так, підписати в форматі ASIC-E».
Крок 7. Далі, у вказаному полі необхідно завантажити документ, який бажаєте підписати електронним ключем, а потім натисніть клавішу “Підписати в форматі ASIC-E“.
 
Крок 8. За декілька секунд система підпише завантажений вами документ і надасть вам можливість завантажити файл з накладеним електронним підписом на ваш комп’ютер. Саме цей файл вам необхідно скачати та направити електронним листом до Міністерства юстиції України, або його міжрегіонального управління.
 

Отримуємо відповідь від Мін’юсту

Відповідь Міністерства юстиції України щодо перебування суб’єкта в Реєстрі боржників у справах про банкрутство (неплатоспроможність) надається у формі інформаційного листа.

Поділитися: