4TENDERS

 Нові зміни до Постанови КМУ №169

Нові зміни до Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 24 червня 2022р.

Всім замовникам торгів увага. Нові зміни до Постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28 лютого 2022 р.!

Постановою Кабінету Міністрів України № 723 від 24 червня 2022 р. були внесені суттєві зміни для тих Замовників торгів, які звикли все купувати оминаючи норми Закону України «Про публічні закупівлі» з початку воєнного стану. Ці зміни стосуються публічних закупівель, вартість яких становить або перевищує 50 000 гривень. Саме ці закупівлі за новими правилами необхідно проводити із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі».

Проте, є певні виключення, де Замовник може не проводити спрощені закупівлі, навіть, якщо вартість дорівнює або перевищує порогові суми для спрощених закупівель:

1. інформація, що повинна бути оприлюднена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, належить до інформації з обмеженим доступом або її розголошення під час дії правового режиму воєнного стану може нести загрозу національній безпеці та/або громадській безпеці і порядку;

2. замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі або її здійснення;

3. відсутня технічна можливість використання електронної системи закупівель, яка повинна бути документально підтверджена замовником;

4. існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення спрощеної закупівлі або використання електронного каталогу;

5. роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:

— предмет закупівлі полягає у створенні або придбанні витвору мистецтва або художнього виконання;

— укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного або мистецького конкурсу;

— відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником;

— необхідність захисту прав інтелектуальної власності;

— укладення договору про закупівлю з постачальником “останньої надії” або з постачальником універсальної послуги на постачання електричної енергії або природного газу;

— відмінено спрощену закупівлю через відсутність учасників, у тому числі за лотом;

— виникла після укладення договору про закупівлю у замовника необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, якщо в разі зміни постачальника замовник був би вимушений придбати товар з іншими технічними характеристиками, що призвело б до виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Закупівля додаткового обсягу товару у того самого постачальника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю;

— виникла після укладення договору про закупівлю у замовника необхідність закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендеру/спрощеної закупівлі;

-здійснюється закупівля послуг з адвокатської діяльності;

— здійснюється закупівля юридичних послуг, пов’язаних із захистом прав та інтересів України, у тому числі з метою захисту національної безпеки і оборони, під час врегулювання спорів, розгляду в закордонних юрисдикційних органах справ за участю іноземного суб’єкта та України;

— здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг для забезпечення функціонування об’єктів критичної інфраструктури.

Поділитися: