4TENDERS

Фахівець з публічних закупівель

Онлайн курс

Фахівець з публічних закупівель

Навчання допоможе вам:

Тривалість

Початок курсу

Формат навчання:

Кому буде корисний курс

Керівникам державних, комунальних підприємств та установ

Уповноваженим особам які працюють у сфері публічних закупівель

Юристам, економістам та фінансистам, зацікавленим у підвищенні своєї кваліфікації

Чому ви навчитесь під час проходження курсу?

Оцінка потреб та складання планів закупівель відповідно до бюджету.

Викорастиння ДК:2015 та інших класифікаторів для визначення предмету закупівлі

Вибір правильної процедури, підготовка та проведення закупівель

Коли потрібно та як проводити закупівлі через Prozorro Market

Програма курсу

Програма курсу враховує останні зміни Законодаства України у сфері публічних закупівель

Кількість годин

Додаткові матеріали

Тема 1. Підготовка до закупівель

  1. Програма «Фахівець з публічних закупівель».
  2. Відповідальний за організацію та проведення закупівель.
  3. Вимоги для роботи в електронній системі закупівель.
  4. Домашнє завдання

Тема 2. Формування річного плану закупівель

  1. Планування закупівлі відповідно до законодавчих вимог.
  2. Визначення поточноїта планової потреби замовника.
  3. Взаємодія між структурними підрозділами та ініціаторами закупівель.
  4. Обмеження для бюджетних установ та підприємств при плануванні закупівель.
  5. Домашнє завдання

Тема 3. Визначення предмета закупівлі

  1. Обрання кодів ДК для товарів і послуг, та що важливо для робіт.
  2. Інформація, яку потрібно публікувати в електронній системі закупівель.
  3. Порушення, пов’язані із поділом предмета закупівлі.
  4. Визначення предмету закупівлі як нового.
  5. Домашнє завдання

Тема 4. Розрахунок очікуваної вартості

  1. Основні методи розрахунку очікуваної вартості.
  2. Курсові та сезонні коливання цін.
  3. Обґрунтування очікуваної вартості.
  4. Домашнє завдання

Тема 5. Вибір виду закупівлі

  1. Вимоги законодавства при виборі процедури.
  2. Вартісні межі.
  3. Домашнє завдання

Тема 1. Основні вимоги до оформлення і зберігання документів

  1. Документи уповноваженоїособи.
  2. Дотриманнявимог національних стандартів при оформленні документів.
  3. Відповідальність за недотримання стандарту ДСТУ 4163:2020.
  4. Термін та умови зберігання документів, пов’язаних із закупівлями.
  5. Домашнє завдання

 

Тема 2. Складання протоколу уповноваженої особи

  1. Оформленняпротоколу уповноваженої особи.
  2. Обов’язкові протоколи за Особливостями, які складає уповноважена особа.
  3. Специфіка оформлення протоколу робочої групи.
  4. Домашнє завдання

Тема 3. Вимоги до інших документів

  1. Інформація, яка повинна бутив наказах і розпорядженнях.
  2. Правила складання службових листів.
  3. Доповідні та пояснювальні записки
  4. Домашнє завдання

Тема 1. Закупівлі на суму, меншу ніж вартісні межі

  1. Які способи закупівель можна використовувати та які вимоги необхідно врахувати.
  2. Алгоритм проведення закупівель через електронну систему.
  3. Особливості закупівлі товарів через електронний каталог.
  4. Інструменти для вигідного придбання товарів напряму у постачальника.
  5. Оприлюдненняінформації про закупівлі в електронній системі.
  6. Домашнє завдання

Тема 2. Закупівлі на суму, вищу за вартісні межі

  1. Випадки не застосовування вимог закупівельного законодавства.
  2. Як відображати інформацію, якщо закупівельні вимоги не були використані.
  3. Алгоритм закупівлі в умовах нагальної потреби.
  4. Умови для закупівлі у визначеного суб’єкта господарювання у виняткових випадках.
  5. Вимоги до укладання прямого договору після відміни торгів.
  6. Процедура закупівлі додаткових товарів, послуг і робіт в того ж самого постачальника.
  7. Випадкизакупівель напряму в інших випадках.
  8. Оприлюднення інформації при закупівлі за пунктом 13 Особливостей.
  9. Домашнє завдання

Тема 1. Закупівлі в умовах конкурентного ринку

  1. Способизакупівель для сум понад вартісні межі.
  2. Дотриманнявимог щодо локалізації товарів чи послуг.
  3. Алгоритм проведення запиту пропозицій постачальників.
  4. Відкриті торги — основна процедура, алгоритм їх проведення.
  5. Домашнє завдання

Тема 2. Обов’язкові умови тендерної документації

  1. Кваліфікаційні критерії та їх підтвердження.
  2. Вимоги щодо відмови учасникам у закупівлі.
  3. Вимоги до предмета закупівлі та технічної специфікації.
  4. Встановлення критеріїв оцінки та їх впровадження.
  5. Інші обов’язкові умови тендерної документації.
  6. Домашнє завдання

Тема 3. Самостійне визначення додаткових умов тендерної документації

  1. Вимоги до установчих та реєстраційних документів учасників.
  2. Додаткові вимогидо учасників.
  3. Домашнє завдання

Тема 4. Вимоги щодо забезпечення тендерної пропозиції та виконання договору

  1. Умови забезпечення тендерної пропозиції.
  2. Умови забезпечення виконання договору.
  3. Домашнє завдання

Тема 5. Очікування та робота з тендерними пропозиціями

  1. Роз’яснення на звернення учасників.
  2. Внесення змін до тендерної документації.
  3. Домашнє завдання

Тема 6. Перевірка відповідності тендерної пропозиції

  1. Процедура розгляду тендерних пропозицій.
  2. 24 години на виправлення невідповідностей.
  3. Перевіркаінформації про учасників.
  4. Підстави для відхилення тендерної пропозиції.
  5. Визначення переможця, перевіркайого документів та відхилення його у разі необхідності.
  6. Умови для відміни торгів.
  7. Домашнє завдання

Тема 7. Захист інтересів при оскарженні

  1. Оскарженнята його строки.
  2. Ваші діїу випадку подання скарги.
  3. Виконання рішень органу оскарження та юридичні наслідки.
  4. Домашнє завдання

Тема 1. Формування умов договору

  1. Складанняпроєкту договору про закупівлю.
  2. Істотні умови договору: що обов’язково, а що можна додати додатково.
  3. Форс-мажор, фінансові санкції та відповідальність: як передбачити в договорі.
  4. Оперативно-господарські санкції: чому важливі та як їх передбачити.
  5. Умови зміни договору: що варто врахувати.
  6. Домашнє завдання

Тема 2. Обумовлення можливості розірвати договір

  1. Забезпеченняможливості розірвання договору за згодою сторін та в односторонньому порядку.
  2. Договір розірваний за рішенням суду.
  3. Домашнє завдання

Тема 3. Укладення договору та уникнення ризиків

  1. Вимоги до укладення договору про закупівлю.
  2. Визначення договорунікчемним і які це матиме наслідки для сторін.
  3. Домашнє завдання

Тема 4. Зміна господарського договору

  1. Умови господарського договору, якіможна змінювати.
  2. Формавносення змін до господарського договору.
  3. Домашнє завдання

Тема 5. Зміна договору про закупівлю

  1. Зміни умов договору про закупівлю.
  2. Зменшення обсягівзакупівлі.
  3. Умови заміни предмета закупівлі.
  4. Змінаціни в договорі.
  5. Придовження діїдоговору про закупівлю.
  6. Домашнє завдання

Тема 6. Виконання договору про закупівлю

  1. Дії під час виникнення спорів при виконанні договору.
  2. Звітуванняпро виконання договору. 
  3. Домашнє завдання

Тема 1. Взаємодія з аудиторами під час контрольних заходів

  1. Моніторинг процедури закупівлі та порядок його проведення.
  2. Ваші діїпід час моніторингу вашої закупівлі.
  3. Виконаннявисновоку моніторингу і що робити, якщо ви не згодні з ним.
  4. Ваші діїпід час перевірки закупівель і чого очікувати від аудиторів.
  5. Випадки, колиаудитори звертають увагу на закупівлі під час ревізії фінансово-господарської діяльності.
  6. Домашнє завдання

Тема 2. Дії без порушень для уникнення відповідальності

  1. Адміністративніправопорушення у сфері публічних закупівель.
  2. Адміністративні протоколи.
  3. Адміністративна відповідальність.
  4. Кримінальна відповідальності.
  5. Домашнє завдання

Тема 3. Відшкодування збитків

  1. Відшкодованнязбитків, завданих державі або організації.
  2. Зобов’язаннявідшкодувати завдані збитки.
  3. Домашнє завдання

ВИПУСКНИЙ ПРОЄКТ

Що ви отримаєте після проходження курсу:

Вартість навчання - 10000,00 грн

Ви також можете скористатися можливістю оплати в розстрочку:

Детальніше

Зареєструватись на навчання